Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

1. Hogyan tudok rendelést leadni a webáruházban?

Rendelést a termék kosárba helyezésével, majd a pénztárnál történő adatok megadásával tud leadni. A rendelés csak a megerősítés után válik véglegessé.

 

2. Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Webáruházunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre, átutalásra, valamint utánvétes fizetésre is.

 

3. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A kiszállítás általában 2–5 munkanapot vesz igénybe. Egyedi gyártású táblák esetén a szállítási idő hosszabb lehet.

 

4. Van lehetőség egyedi méretű vagy feliratú táblát rendelni?

Igen, vállalunk egyedi méretű, színű és feliratú táblák készítését. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az egyedi igények megbeszélésére.

 

5. Milyen anyagokból készülnek a táblák?

Tábláink különböző anyagokból készülhetnek, például alumíniumból, műanyagból, PVC-ből vagy öntapadós fóliából.

 

6. Mekkora garancia vonatkozik a megrendelt termékekre?

Termékeinkre 1 év garanciát vállalunk, amely a gyártási hibákra vonatkozik.

 

7. Lehetőség van személyes átvételre?

Jelenleg webáruházunk kizárólag házhoz szállítással dolgozik. Személyes átvétel nem elérhető.

 

8. Mit tehetek, ha sérülten vagy hibásan kaptam meg a terméket?

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és csatoljon fotót a hibáról. Minden ilyen esetet kiemelten kezelünk.

 

9. Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunk elérhető e-mailben és telefonon is. Az elérhetőségeket a Kapcsolat menüpontban találja.

 

10. Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésemet?

A rendelés módosítására vagy lemondására az elkészítés vagy csomagolás megkezdése előtt van lehetőség. Kérjük, mielőbb jelezze ezt felénk.